Hyundai zveřejnil oficiální vizualizace svého velkého kombi i40. Ukázal by se mělo až za pár měsíců.
Hyundai i40 neboli Sonata již známe jako sedan ve verzi pro USA. Nová i40 se ale bude vyrábět v pozměněné verzi pro Evropu a to i jako poměrně oblíbená varianta kombi, čímž zatopí řadě konkurentů s touto karoserií.
Nová Sonata se podle všeho představí v březnu v Ženevě. Navržena je designovým a vývojovým centrem v Německu, v Rüsselsheimu, měla by proto působit především na chutě evropských zákazníků.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.