Na internet uniklo několik fotografií, na kterých by podle všeho měl být nový sedan pro USA. Je to opravdu on?
Volkswagen chystá již delší dobu svůj nový sedan pro USA. Slibuje si od něj mnoho, nicméně zatím jsme z něj viděli jen pár skic. V poslední době se Volkswagen vší silou snažil vyvrátit spekulace, že půjde jen o evropský Passat s americkou maskou.
Při pohledu na fotky se zdá, že si jsou Volkswgen NMS a Passat docela podobní, na druhou stranu, jsou to dvě podobně velká auta, což logicky znamená, že budou mít i podobné proporce. Samozřejmě, vysoká podobnost s aktuálním Passatem vyvolává i otázky, zda nejde jen o výtvor šikovného grafika. Jsem ale toho názoru, že i ten největší hnidopich by se nepáral s tím, aby změnil otvor palivové nádrže z kulatého na hranatý.
Reálná verze by se měla představit na autosalonu v Detroitu. Ten začíná v lednu. Do té doby se budeme muset s mířit s podobnými fotkami...
Foto: jokeforblog.blogspot.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?