Na internet uniklo několik fotografií, na kterých by podle všeho měl být nový sedan pro USA. Je to opravdu on?
Volkswagen chystá již delší dobu svůj nový sedan pro USA. Slibuje si od něj mnoho, nicméně zatím jsme z něj viděli jen pár skic. V poslední době se Volkswagen vší silou snažil vyvrátit spekulace, že půjde jen o evropský Passat s americkou maskou.
Při pohledu na fotky se zdá, že si jsou Volkswgen NMS a Passat docela podobní, na druhou stranu, jsou to dvě podobně velká auta, což logicky znamená, že budou mít i podobné proporce. Samozřejmě, vysoká podobnost s aktuálním Passatem vyvolává i otázky, zda nejde jen o výtvor šikovného grafika. Jsem ale toho názoru, že i ten největší hnidopich by se nepáral s tím, aby změnil otvor palivové nádrže z kulatého na hranatý.
Reálná verze by se měla představit na autosalonu v Detroitu. Ten začíná v lednu. Do té doby se budeme muset s mířit s podobnými fotkami...
Foto: jokeforblog.blogspot.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.