Byl stvořen jen pro dětské potěšení, nebo jde o únik oficiálního modýlku? Toť otázka...
Nebylo by to poprvé, kdy utekl dříve model pro děti, než bylo představeno samotné auto. Firmy čas od času poskytnou design svého budoucího modelu i firmám, které se zabývají dětskými modýlky.
Stalo se totéž i u Hondy, nebo jde jen o sen designera hračkářské firmy? Není to tak snadné, výrobci hraček totiž musejí žádat o svolení k užití designu přímo automobilky v rámci ochrany duševního vlastnictví.
Na druhou stranu zatím nemáme žádné informace, které by naznačovaly blížící se otevřený CR-Z. Zdá se, že vše budeme muset nechat na budoucnosti...
Zdroj
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.