Byl stvořen jen pro dětské potěšení, nebo jde o únik oficiálního modýlku? Toť otázka...
Nebylo by to poprvé, kdy utekl dříve model pro děti, než bylo představeno samotné auto. Firmy čas od času poskytnou design svého budoucího modelu i firmám, které se zabývají dětskými modýlky.
Stalo se totéž i u Hondy, nebo jde jen o sen designera hračkářské firmy? Není to tak snadné, výrobci hraček totiž musejí žádat o svolení k užití designu přímo automobilky v rámci ochrany duševního vlastnictví.
Na druhou stranu zatím nemáme žádné informace, které by naznačovaly blížící se otevřený CR-Z. Zdá se, že vše budeme muset nechat na budoucnosti...
Zdroj
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.