Byl stvořen jen pro dětské potěšení, nebo jde o únik oficiálního modýlku? Toť otázka...
Nebylo by to poprvé, kdy utekl dříve model pro děti, než bylo představeno samotné auto. Firmy čas od času poskytnou design svého budoucího modelu i firmám, které se zabývají dětskými modýlky.
Stalo se totéž i u Hondy, nebo jde jen o sen designera hračkářské firmy? Není to tak snadné, výrobci hraček totiž musejí žádat o svolení k užití designu přímo automobilky v rámci ochrany duševního vlastnictví.
Na druhou stranu zatím nemáme žádné informace, které by naznačovaly blížící se otevřený CR-Z. Zdá se, že vše budeme muset nechat na budoucnosti...
Zdroj
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?