Marketingové oddělení německé automobilky zvažuje možnost nabízet model Jetta s motorem V6 i na starém kontinentu.
Doposud byla tato specifikace v nabídce pro americké trhy. Za velkou louží si vždy zákazníci potrpěli na velkoobjemové benzinové motory, takže Jetta s motorem 3,6 FSI V6 zní američanům jako samozřejmost. Ale proč v Evropě v době downsizingu nabídnout model nižší střední třídy s opulentním šestiválcem?
Symbol R v názvu Jetty naznačuje sportovní variantu, ale co je na takové bestii sportovního? Vždyť již takové Passaty R36 jsou jasným důkazem jak sporťák nevypadá, ale budiž. Pro takové využití by byl vhodnější nabroušený, a hlavně na předek lehčí, agregát 2,0 TFSI z Golfu GTI.
Špitá se, že k pohonu Jetty ve specifikaci R poslouží právě jednotka z Passatu R36 nebo ze Superbu v šestiválcové motorizaci. Jeho výkonové parametry uvedeny nebyly. Jasné již je, že by mohl využívat dvouspojkové převodovky DSG a pohonu všech kol 4Motion.
Jeho vzhled by doplnil decentní sportovní bodykit a větší kola ve stylu většího sourozence R36. V interiéru lze očekávat místo imitace karbonu spíše kožené čalounění. S cenovkou kolem magické hranice milionu korun by to neměl vůbec snadné. U Volkswagenu tak možná vznikne po Golfu a Sciroccu další model s přídomkem R.
Osud Jetty R bude tedy v rukou zákazníků, pokud by po něm vznikla uspokojivá poptávka, pak nic nebrání tomu aby se objevil v showroomech. Na snímcích je předvedený prototyp.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?