Škoda vyhlásila akční slevy na své modely s odcházejícími motory, 1,9 TDI u Octavie a atmosferické 1,4 16V u Fabie.
Škoda letos vyřadila některé své stávající jednotky. Některé kvůli prosté náhradě novějšími agregáty, jiné přímo vyřadit musela kvůli nástupu nové emisní normy Euro 5.
Škoda se přesto ještě na poslední chvíli rozhodla udělat s těmito výběhovými motory akci. Pravděpodobně se potřebuje zbavit zbytných kusů. Uspořádala proto akci Family.
Škoda Octavia a Fabia v limitované akci Family budou nabízeny výhradně a pouze s výběhovými motory. Pro Octavii jde o klasický dieselový motor 1,9 TDI, Fabia se loučí s benzínovými atmosférami 1,4.
Oba modely budou dostupné v nízkých výbavách. fabia je nabízena ve výbavě Classic obsahující například čtveřici airbagů, přičemž akční provedení k tomu přidává Klimatizaci a centrální zamykání. oproti nástupci s motorem 1,2 TSI je výběhová akce o 30 tisíc levnější, lze tak koupit za příznivou cenu 239 tisíc korun. Fabii family je možné objednat i jako kombík za příplatek 10 tisíc.
Podobně zlevňuje Škoda i u Octavie. Zde nabízí hned dvě výbavy, levnější Prima Family a o něco dražší Ambiente Family. V základu je klimatizace, čtveřice airbagů, ESP, zatímco Ambiente přidává například multifunkční displej, mlhovky nebo rádio. Výbava prima je v akci dostupná za slušných 335 tisíc korun, Ambiente stojí beze stovky rovných 400 tisíc korun. Kombík stojí o 30 tisíc více.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?