Volkswagen testuje elektrickou verzi sedanu Bora pro Čínu. Přijít by měl už za dva roky.
Volkswagen to s elektřinou ve svých vozech myslí vážně. Po představení elektrického konceptu ve Škodovce Volkswagen testuje své elektrické ústrojí také v čínské verzi sedanu Bora.
Zaměření elektromobilu na Čínu je trochu překvapivé, protože jedním z důvodů, který tlačí výrobce k produkci elektromobilů, je snížení průměrných emisí portfolia. To požaduje pod hrozbou pokut Evropská unie.
Volkswagen eBora, jak se bude elektrický vůz jmenovat, bude mít pod kapotou třicítku baterií o celkové váze 300 kilo. Ty by měly živit motor na trase, jejíž délka nebyla zveřejněna, ale obvykle se pohybuje kolem 150 km. Elektrický pohon by měla dodat firma Sanyo.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?