Hyundai oznámil cenovou politiku svého největšího sedanu, se kterým se snaží prosadit v USA. Levnějši jsou jen některé domácí značky
Hyundai svoji cenovou politiku nasadil velmi agresivně. Základní cenovku totiž pověsil na hodnotu 58 tisíc dolarů bez daní (v přepočtu asi milion korun). Za tuto cenu nabídne automobilka slušnou výbavu včetně například vzduchového pružení s adaptivními tlumiči nebo xenonových světlometů. Vyšší výbava stojí 64 500 dolarů a nabídne například oddělená zadní sedadla se samostatně nastavitelnými světly.
Součástí koupě je pětiletá záruka s bezplatným servisem a odvozem vozu přímo z domu. Hyundai také k vozu dodá Apple iPad na kterém je nahraný servisní manuál.
V nabídce je jediný motor, osmiválec 4,6 Tau o výkonu 335 koní.
Cenově asi nejbližší je v USA Lexus LS 460, který se v USA prodává za 65 tisíc. Zespodu zase útočí domácí Lincoln Town Car za 47 tisíc dolarů.
A proč to všechno? Hyundai uvažuje, že by se svým modelem zaútočil i na Evropu. U nás jsou auta obecně dražší, ale kdyby Hyundai udržel pozici nejlevnějšího vozu ve třídě, mohlo by jít o opravdu zajímavou koupi.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?