VIDEO: Lotus se do Paříže činil. Přivezl sem řadu novinek včetně náznaku, jak asi bude vypadat za dlouhé čtyři roky nové Elise.
Lotus Elise teprve nedávno dostalo facelift, automobilka už ale chystá jeho nástupce. Měl by přijít za necelých pět et a měl by vypadat asi takto.
Je otázkou, proč se automobilka tasí s touto informací již takto brzy, možná doufá, že jde o dostatečně dlouhou dobu k tomu, aby na tento koncept zákazníci zapomněli.
Lotus Elise, který v 90. Letech nahradil model Elan, jehož duchovní nástupce se paradoxně představil také v Paříži, se své budoucí generaci ztěžkne. Hmotnost 1,1 tuny znamená dvoumetrákový nášup oproti současnosti. Vyžádá si to i navýšení výkonu na 320 koní, aby bylo možné udržet dobrou dynamiku. Na stovku novinka, až se za pět let dostane do prodeje, zrychlí za 4,3 sekundy.
Ostřejší design by měl navazovat na interiér, který je oproti současnosti méně jednoduchý.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?