Jihokorejská automobilka Hyundai v říjnu svolá k opravě 140 tisíc vozů typu Sonata. Informoval o tom v neděli deník Korea Times.
Důvodem svolávky jsou problémy s řízením vozu, který se v určitých situacích může stát neovladatelný. Zatím nicméně z důvodu této poruchy nebyla zaznamenána žádná zranění ani úmrtí.
Impulsem ke svolání byla dopravní nehoda jednoho vozu Hyundai ze srpna, kterou vyšetřuje americká administrativa. "Svolání vozů je dobrovolná a proaktivní akce, která by měla přispět k naší důvěryhodnější pozici na americkém trhu," uvedl pro Korea Times nejmenovaný manažer automobilky.
Svolané automobily byly vyrobeny od listopadu 2009 do září 2010.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?