Jihokorejská automobilka Hyundai v říjnu svolá k opravě 140 tisíc vozů typu Sonata. Informoval o tom v neděli deník Korea Times.
Důvodem svolávky jsou problémy s řízením vozu, který se v určitých situacích může stát neovladatelný. Zatím nicméně z důvodu této poruchy nebyla zaznamenána žádná zranění ani úmrtí.
Impulsem ke svolání byla dopravní nehoda jednoho vozu Hyundai ze srpna, kterou vyšetřuje americká administrativa. "Svolání vozů je dobrovolná a proaktivní akce, která by měla přispět k naší důvěryhodnější pozici na americkém trhu," uvedl pro Korea Times nejmenovaný manažer automobilky.
Svolané automobily byly vyrobeny od listopadu 2009 do září 2010.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.