Luxusní auta v pátek ráno vyjela od pražského hotelu Hilton při třetím setkání luxusních aut Diamond Race. Podle hlavního organizátora Milana Markoviče je do závodu přihlášeno dvaatřicet vozů.
Podle informací měl být závod odstartován v pátek v devět hodin ráno. Podle organizátorů bude závod pokračovat z Čech na Slovensko, a dále do Slovinska, kde klasický závod skončí. "Samozřejmě budeme chování řidičů na území ČR monitorovat od samého začátku. V případě porušení zákona potažmo pravidel silničního provozu se k viníkům zachováme jako ke každému jinému řidiči bez výjimky," informoval Mediafax Jiří Dušek, zástupce ředitele pražské dopravní policie.
Skalní příznivci závodu ale budou moci pokračovat dál v Super Diamond Race, který má vést ze Slovinska do italské Ancony, kde se vozidla nalodí na trajekt a poplují do Řecka, odkud po vylodění pojedou do Soluně, poté přes Makedonii, Chorvatsko a Slovinsko zpět do Čech.
Podle hlavního organizátora Milana Markoviče je přihlášeno 32 vozů, mezi nimiž bude i vůz Lamborghini Gallardo nebo dvanáctiválec Mercedes SL 65, kterých je málo.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?