Britský Ford včera oznámil ceny za které se bude prodávat připravovaný nový C-MAX. Ceny začínají v přepočtu na 494 tisíc Kč za zážehovou pětisedadlovou šestnáctistovku v základní výbavě Zetec.
C-MAX bude nabízen ve dvou variantách, pětisedadlové a sedmisedadlové verzi Grand. Tím Ford sleduje trend který nastoupil Renault se svým Scenicem. Na britský trh se bude dodávat ve dvou specifikacích výbav Zetec a Titanium.
Výbava Zetec obsahuje klimatizaci, litá kola, volant v kůži, rádio s CD přehrávačem a s přípojkou USB. Lepší balíček výbavy Titanium nabídne duální automatickou klimatizaci, tempomat, audioaparaturu Sony a detekci tlaku v pneumatikách.
V nabídce motorů figuruje pět agregátů, tři zážehové a dva vznětové. Mezi zážehovými lze vybírat z dvou výkonových verzí šestnáctistovky Duratec TI-VCT (105 a 125 koní) a přeplňované jednašestky Ecoboost (150 koní). Pro milovníky nafty jsou připraveny dvě jednotky Duratorq TDCi o objemech 1,6 litru (115 koní) a 2,0 litru (140 koní).
Na závěr dodejme ještě ceny dalších variant. Sedmimístná verze Grand 1,6 TI-VCT(125 koní) ve výbavě Zetec vyjde na 552 tisíc Kč. Přeplňovaný pětimístný Ecoboost ve výbavě Titanium vyjde na 582 tisíc Kč. Diesely startují ve verzi 1,6 TDCi a výbavě Zetec v pětimístné verzi na 538 tisíc Kč a sedmimístná je k mání za 582 tisíc Kč.
Ceny jsou přepočteny z liber v aktuálním kurzu.
Zdroj: carscoop.blogspot.com
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?