Britský Ford včera oznámil ceny za které se bude prodávat připravovaný nový C-MAX. Ceny začínají v přepočtu na 494 tisíc Kč za zážehovou pětisedadlovou šestnáctistovku v základní výbavě Zetec.
C-MAX bude nabízen ve dvou variantách, pětisedadlové a sedmisedadlové verzi Grand. Tím Ford sleduje trend který nastoupil Renault se svým Scenicem. Na britský trh se bude dodávat ve dvou specifikacích výbav Zetec a Titanium.
Výbava Zetec obsahuje klimatizaci, litá kola, volant v kůži, rádio s CD přehrávačem a s přípojkou USB. Lepší balíček výbavy Titanium nabídne duální automatickou klimatizaci, tempomat, audioaparaturu Sony a detekci tlaku v pneumatikách.
V nabídce motorů figuruje pět agregátů, tři zážehové a dva vznětové. Mezi zážehovými lze vybírat z dvou výkonových verzí šestnáctistovky Duratec TI-VCT (105 a 125 koní) a přeplňované jednašestky Ecoboost (150 koní). Pro milovníky nafty jsou připraveny dvě jednotky Duratorq TDCi o objemech 1,6 litru (115 koní) a 2,0 litru (140 koní).
Na závěr dodejme ještě ceny dalších variant. Sedmimístná verze Grand 1,6 TI-VCT(125 koní) ve výbavě Zetec vyjde na 552 tisíc Kč. Přeplňovaný pětimístný Ecoboost ve výbavě Titanium vyjde na 582 tisíc Kč. Diesely startují ve verzi 1,6 TDCi a výbavě Zetec v pětimístné verzi na 538 tisíc Kč a sedmimístná je k mání za 582 tisíc Kč.
Ceny jsou přepočteny z liber v aktuálním kurzu.
Zdroj: carscoop.blogspot.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.