Peugeot uvolnil detaily svého novodobého elektromobilu, přiznal také ceny a podmínky užívání tohoto vozu. Nebude možné jej koupit.
Peugeot si od iOnu, který vyvinul společně s Mitsubishi, slibuje mnohé. Tento vůz by měl překonat letitý rekord v počtu prodaných elektromobilů, který drží Peugeot 106 Electric.
Finální verze určená pro prodej se ukáže na autosalonu v Paříži, ale na rozdíl od Mitsubishi i-MiEV se prodávat nezačne. Peugeot zvolil jiný obchodní model. Zatímco Mitsubishi nabídne svůj vůz za osm set tisíc korun, Peugeot bude svoje vozy pronajímat.
Měsíční pronájem po době pěti let vyjde kupce na 499 euro, přičemž v této ceně bude zahrnuta prodloužená záruka na pět let a pravidelný servis po dobu pěti let nebo ujetí 50 tisíc kilometrů. Součástí je i asistenční program. Cena v přepočtu něco přes 12 tisíc měsíčně není vysoká, spočítáme-li pětileté splátky, zjistíme, že cena včetně veškerých programů je 740 tisíc, což je podobné jako u Mitsubishi.
Technické parametry jsou shodné s japonským kolegou, najdeme tu tedy motor o výkonu 64 koní, který živí baterie schopné uživit vůz na 150 kilometrů dlouhé trase. Na delší cesty vůz není konstruovaný ani svými rozměry, vždyť mí jen 347 cm. Nabíjení trvá celou noc nebo 30 minut na dostatečně silné přípojce. Už v základu je slušná výbava zahrnující šestici airbagů, klimatizaci, rádio a ESP.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?