Peugeot uvolnil detaily svého novodobého elektromobilu, přiznal také ceny a podmínky užívání tohoto vozu. Nebude možné jej koupit.
Peugeot si od iOnu, který vyvinul společně s Mitsubishi, slibuje mnohé. Tento vůz by měl překonat letitý rekord v počtu prodaných elektromobilů, který drží Peugeot 106 Electric.
Finální verze určená pro prodej se ukáže na autosalonu v Paříži, ale na rozdíl od Mitsubishi i-MiEV se prodávat nezačne. Peugeot zvolil jiný obchodní model. Zatímco Mitsubishi nabídne svůj vůz za osm set tisíc korun, Peugeot bude svoje vozy pronajímat.
Měsíční pronájem po době pěti let vyjde kupce na 499 euro, přičemž v této ceně bude zahrnuta prodloužená záruka na pět let a pravidelný servis po dobu pěti let nebo ujetí 50 tisíc kilometrů. Součástí je i asistenční program. Cena v přepočtu něco přes 12 tisíc měsíčně není vysoká, spočítáme-li pětileté splátky, zjistíme, že cena včetně veškerých programů je 740 tisíc, což je podobné jako u Mitsubishi.
Technické parametry jsou shodné s japonským kolegou, najdeme tu tedy motor o výkonu 64 koní, který živí baterie schopné uživit vůz na 150 kilometrů dlouhé trase. Na delší cesty vůz není konstruovaný ani svými rozměry, vždyť mí jen 347 cm. Nabíjení trvá celou noc nebo 30 minut na dostatečně silné přípojce. Už v základu je slušná výbava zahrnující šestici airbagů, klimatizaci, rádio a ESP.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?