Mitsubishi oznámilo, že může zlevnit své elektromobily i-MiEV. Tyto malé vozy se mají stát posly elektrického pohonu v autech.
Mitsubushi začne své vozy v Británii prodávat s počátkem příštího roku. Cena začne na 29 tisících librách, což dává asi 880 tisíc korun. Štědrá vláda ale na nákup ekologického vozu přidá v přepočtu 150 tisíc korun, což dostane cenovku o kus níže.
Mitsubishi i-MiEV dokáže na jedno nabití ujet 150 kilometrů. To pro většinu cest stačí, vůz je totiž koncipován čistě do města. Jeho rozměry jsou vskutku minimální, jeho délka je 3,5 metru a na šířku má jen 1,48 m.
Zatím bylo vyrobeno asi tři tisíce i-MiEVů, stejný vůz jen se změněnými znáčky bude prodávat i Peugeot, který zatím drží rekord v prodaných elektromobilech. Jeho modelu 106 Electric se prodalo přes deset tisíc kusů. Novinka si brousí zuby na jeho překonání.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?