Mitsubishi oznámilo, že může zlevnit své elektromobily i-MiEV. Tyto malé vozy se mají stát posly elektrického pohonu v autech.
Mitsubushi začne své vozy v Británii prodávat s počátkem příštího roku. Cena začne na 29 tisících librách, což dává asi 880 tisíc korun. Štědrá vláda ale na nákup ekologického vozu přidá v přepočtu 150 tisíc korun, což dostane cenovku o kus níže.
Mitsubishi i-MiEV dokáže na jedno nabití ujet 150 kilometrů. To pro většinu cest stačí, vůz je totiž koncipován čistě do města. Jeho rozměry jsou vskutku minimální, jeho délka je 3,5 metru a na šířku má jen 1,48 m.
Zatím bylo vyrobeno asi tři tisíce i-MiEVů, stejný vůz jen se změněnými znáčky bude prodávat i Peugeot, který zatím drží rekord v prodaných elektromobilech. Jeho modelu 106 Electric se prodalo přes deset tisíc kusů. Novinka si brousí zuby na jeho překonání.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.