Mercedes vrací úder. Jen pár týdnů po představení Audi A7 tu máme odpověď od Mercedesu - nový sedan/kupé CLS.
Brožura, která unikla údajně přímo od Mercedesu, ukazuje všechny důležité detaily novinky včetně interiéru. Vzhled se plně shoduje s různými špionážními snímky, které kolují po internetu, o autenticitě tedy netřeba mít pochyb. Mimo to, zmíněný design jsme již viděli na konceptu Shooting brake.
Na novince se tedy dočkáme podobně agresivního tvarování, jako u ostatních nových modelů značky. Objeví se i tradiční LED pásky v nárazníku, ze kterých Mercedes tvoří poznávací znamení svých vozů podobně jako Audi a BMW.
Techniku netřeba více představovat, měla by být převzata, podobně jako minule, z větší části ze sedanu třídy E. Včetně motorů.
Foto: Mercedes passion blog
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?