Zdá se, že i Lamborghini se chystá vyrábět v současnosti módní čtyřdveřové kupé. Není divu, když jeho rivalové jako Aston Martin nebo Porsche už své zástupce v této kategorii úspěšně prodávají. Informaci přinesl server bloomerg.com.
Ke vstupu do této třídy použije svůj úspěšný koncept Estoque, ten na autosalonu v Paříži v roce 2008 vzbudil slušný rozruch. Šéf Lamborghini Stephan Winkelmann tehdy produkci tohoto modelu kategoricky popřel.
Nyní nejsou prodejní čísla Lamborghini nikterak povzbudivá a díky třetímu modelu v nabídce v podání Estoque by se ekonomická bilance společnosti mohla významně zlepšit..
Estoque zaujme velmi pohledným designem ve stylu studie Reventón evokující vojenské stíhačky a o zákazníky by rozhodně neměl nouzi. 5,15 metru dlouhý vůz poháněný desetiválcem z Gallarda, to zní lákavě. Síla motoru by měla být přenášena na obě nápravy.
Kdy a zda se skutečně v showroomech Lamborghini Estoque objeví se neví, ale příznivcům značky svítla naděje.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?