Zdá se, že i Lamborghini se chystá vyrábět v současnosti módní čtyřdveřové kupé. Není divu, když jeho rivalové jako Aston Martin nebo Porsche už své zástupce v této kategorii úspěšně prodávají. Informaci přinesl server bloomerg.com.
Ke vstupu do této třídy použije svůj úspěšný koncept Estoque, ten na autosalonu v Paříži v roce 2008 vzbudil slušný rozruch. Šéf Lamborghini Stephan Winkelmann tehdy produkci tohoto modelu kategoricky popřel.
Nyní nejsou prodejní čísla Lamborghini nikterak povzbudivá a díky třetímu modelu v nabídce v podání Estoque by se ekonomická bilance společnosti mohla významně zlepšit..
Estoque zaujme velmi pohledným designem ve stylu studie Reventón evokující vojenské stíhačky a o zákazníky by rozhodně neměl nouzi. 5,15 metru dlouhý vůz poháněný desetiválcem z Gallarda, to zní lákavě. Síla motoru by měla být přenášena na obě nápravy.
Kdy a zda se skutečně v showroomech Lamborghini Estoque objeví se neví, ale příznivcům značky svítla naděje.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.