Světem letí první reálné fotky nového Volkswagenu Jetta. Jde o verzi se sportovním paketem, která se ukázala na srazu volkswagenů Waterfest.
Šestnáctý ročník tradičního setkání vozů z koncernu Volkswagen Waterfest poznamenala zajímavá událost. Ve své předpremiéře se tu ukázal Volkswagen Jetta a to se sportovním paketem.
Bílý vůz s černými koly byl vůbec první, který měla veřejnost možnost vidět.
Vystavený vůz byl oblečen do bílého kabátku, který kontrastoval s černými skly a koly. Oblíbená kombinace Jettě sluší. Oproti sériovému modelu je dobře vidět nové spodní "lízátko", prahy i zadní nárazník. Třešničku tvoří decentní spoiler. Velká černá kola vypadají efektně, možná překvapivě ale odhalují zadní bubnové brzdy.
Otázkou je, zda se tento paket dostane i do Evropy, nebo bude jen americkou specialitou. Na zodpovězení je zatím času dost...
Foto: VWvortex.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?