Světem letí první reálné fotky nového Volkswagenu Jetta. Jde o verzi se sportovním paketem, která se ukázala na srazu volkswagenů Waterfest.
Šestnáctý ročník tradičního setkání vozů z koncernu Volkswagen Waterfest poznamenala zajímavá událost. Ve své předpremiéře se tu ukázal Volkswagen Jetta a to se sportovním paketem.
Bílý vůz s černými koly byl vůbec první, který měla veřejnost možnost vidět.
Vystavený vůz byl oblečen do bílého kabátku, který kontrastoval s černými skly a koly. Oblíbená kombinace Jettě sluší. Oproti sériovému modelu je dobře vidět nové spodní "lízátko", prahy i zadní nárazník. Třešničku tvoří decentní spoiler. Velká černá kola vypadají efektně, možná překvapivě ale odhalují zadní bubnové brzdy.
Otázkou je, zda se tento paket dostane i do Evropy, nebo bude jen americkou specialitou. Na zodpovězení je zatím času dost...
Foto: VWvortex.com
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?