Tuneři od Pogea Racing z německého Markdorfu se vydali dále než specialista na fiaty Abarth. Vybrousili jejich typ Abarth 695 Tributo Ferrari k dokonalosti.
Současný potenciál Abarthu 695 se 178 koňmi výkonu přišel tunerům z německé firmy POGEA Racing chabý. Rozhodli se z něj dostat podstatně více a nešli cestou softwaru nýbrž hardwaru. Výsledná hodnota 268 koní a 330 N.m ohromí.
Je neuvěřitelné jaké parametry vydolovali z přeplňované čtrnáctistovky. Dosáhli toho použitím většího turbodmychadla, vstřikovačů a mezichladiče. Navíc přidali ještě přepracované výfukové potrubí.
Fiátek bude nabízen, jak jinak, v rudém laku Scuderia. Ten na kapotě doplňují dva šedé pruhy ve stylu modelu 430 Scuderia. Cena úpravy začíná na 3400 Euro.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?