Jak bylo slíbeno, tak se i stane, Mercedes připraví plně elektrickou verzi svého supersportu. Máme tu první technická data, jak tedy budou závodní elektrony létat?
Mercedes je na svůj SLS náležitě hrdý. (Ačkoliv v poslední době kolují "zaručené" informace, že tento vůz měl být původně novým Dodgem Viper, po rozpadu společného koncernu z toho ale zbyl jen nový Mercedes, těžko říci...) A z náležité hrdosti pramení i snaha o maximální zužitkování povedeného základu.
Ve dnešní době se přímo nabízí implementace elektrického ústrojí, které nahradí to benzínové. Až se tato novinka ukáže na trhu, budeme si moci dopřávat výkon, který nám poskytne čtveřice motorů o souhrnném výkonu 526 koní.
Baterie budou rozptýleny po celém voze, zvláště pak vzadu a ve středovém tunelu. Půjde o moderní typ lithium-polymerových baterií. Systémy chlazení dokáží udržovat baterie ve stálé, ideální teplotě, dokáží je tedy jak vyhřát, tak i zchladit.
Otázkou je, zda i produkční model, který se do salonů dostane někdy v roce 2013, dostane takový skvělý dotykový displej ve středovém tunelu, jako tento prototyp.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?