Na serveru vwteam.com se objevily první snímky speciálních modelů RS+ představených na 29.GTI srazu Wörthersee 2010.
Obě škodovky RS+ se příliš neodlišují od již ukázaných skic.
Zde:
http://news.autoroad.cz/zajimavosti/33214-skoda-fabia-rs-a-octavia-rs-studie-ostrejsich-rs/
Zajímavý je kontrast šedé barvy a ostře zelených elektronů. Černě je lakovaná maska chladiče a zpětná zrcátka, ztmaveny byly kryty předních reflektorů.
Na boku vozů se táhne tmavě šedá křivka v duchu soutěžních Fabií S2000.
Zdroj snímků: www.vwteam.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.