Lamborghini v současné době pilně testuje nástupce současného největšího modelu Murcielago. Dojde na nové jméno.
Design novinky bude pokračovat v tom, co naznačily modely Reventon a Estoque, tedy v ostře řezaných liniích. Žádné obliny nebudou.
Na supersportu je ale nejdůležitější to pod kapotou. Najdeme tam silný motor, dvanáctiválec, jehož objem se očekává kolem sedmi litrů.
S přímým vstřikem paliva dosáhne tento supesport na fascinující výkon 720 koní, což mimo jiné i díky dobré trakci dané pohonem všech kol znamená zrychlení z klidu na stovku za 3 sekundy.
Krom toho, nová Jota má mít nižší spotřebu než dosavadní Murcielago. Mohla by klesnout někam ke 12 litrům na 100 km.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?