Bentley se chystá na náběh výroby nového skvostu jménem Mulsanne, což znamená konec výroby jak pro Arnage, tak pro otevřený Azure.
K luxusním sedanům zkrátka kupé a kabriolety patří. Bontón britské smetánky to tak jednoduše vyžaduje.
Přestože je kabriolet Azure ve výrobě teprve krátce, stojí na archaických základech sedanu Arnage, které pochází z roku 1998. To byly ještě obě automobilky, Bentley i Rolls-Royce, ve vlastnictví Vickers.
Je jasné, že i Mulsanne dostane svoji otevřenou karoserii a Azure neskončí bez náhrady. Spekuluje se však o tom, jak náhrada bude vypadat.
Některé zdroje totiž přišly s tvrzením, že nový Mulsanne kabriolet (ať si ho Bentley nazve jak chce) bude mít čtyři dveře. Tato již v podstatě zapomenutá konfigurace, která skončila spolu s počátkem samonosných karoserií, by se v brzké době měla objevit i u koncernového příbuzného, Porsche.
Byl by to určitě zajímavý tah jak se odlišit od Rollsu, konkrétně jeho modelu Drophead Coupé, se kterým bude novinka zákonitě srovnávána. Je ale jasné, že to nebude tak hned...
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?