Bentley se chystá na náběh výroby nového skvostu jménem Mulsanne, což znamená konec výroby jak pro Arnage, tak pro otevřený Azure.
K luxusním sedanům zkrátka kupé a kabriolety patří. Bontón britské smetánky to tak jednoduše vyžaduje.
Přestože je kabriolet Azure ve výrobě teprve krátce, stojí na archaických základech sedanu Arnage, které pochází z roku 1998. To byly ještě obě automobilky, Bentley i Rolls-Royce, ve vlastnictví Vickers.
Je jasné, že i Mulsanne dostane svoji otevřenou karoserii a Azure neskončí bez náhrady. Spekuluje se však o tom, jak náhrada bude vypadat.
Některé zdroje totiž přišly s tvrzením, že nový Mulsanne kabriolet (ať si ho Bentley nazve jak chce) bude mít čtyři dveře. Tato již v podstatě zapomenutá konfigurace, která skončila spolu s počátkem samonosných karoserií, by se v brzké době měla objevit i u koncernového příbuzného, Porsche.
Byl by to určitě zajímavý tah jak se odlišit od Rollsu, konkrétně jeho modelu Drophead Coupé, se kterým bude novinka zákonitě srovnávána. Je ale jasné, že to nebude tak hned...
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?