Bentley se chystá na náběh výroby nového skvostu jménem Mulsanne, což znamená konec výroby jak pro Arnage, tak pro otevřený Azure.
K luxusním sedanům zkrátka kupé a kabriolety patří. Bontón britské smetánky to tak jednoduše vyžaduje.
Přestože je kabriolet Azure ve výrobě teprve krátce, stojí na archaických základech sedanu Arnage, které pochází z roku 1998. To byly ještě obě automobilky, Bentley i Rolls-Royce, ve vlastnictví Vickers.
Je jasné, že i Mulsanne dostane svoji otevřenou karoserii a Azure neskončí bez náhrady. Spekuluje se však o tom, jak náhrada bude vypadat.
Některé zdroje totiž přišly s tvrzením, že nový Mulsanne kabriolet (ať si ho Bentley nazve jak chce) bude mít čtyři dveře. Tato již v podstatě zapomenutá konfigurace, která skončila spolu s počátkem samonosných karoserií, by se v brzké době měla objevit i u koncernového příbuzného, Porsche.
Byl by to určitě zajímavý tah jak se odlišit od Rollsu, konkrétně jeho modelu Drophead Coupé, se kterým bude novinka zákonitě srovnávána. Je ale jasné, že to nebude tak hned...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.