Čtyřdveřový model Rapide se zůčastní letošní čtyřiadvacetihodinovky na Nürburgringu. Šéf firmy Ulrich Bez to bere jako součást testovacího programu.
Ve dnech 15.-16. května se postaví na start slavného vytrvalostního závodu model Rapide. Podle sdělení automobilky půjde v podstatě o sériovou verzi doplněnou nutnou bezpečnostní výbavou - závodními sedadly, bezpečnostní klecí a nádrží. Na vozu se objeví lehčí jedenáctipaprskové elektrony obuté do hladkých pneumatik.
Aston Martin postavil na start tohoto závodu v předchozích letech modely V8 a V12 Vantage. Jde o součást životnostních testů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?