Pozoruhodný výtvor na pomezí ekologie a sportovna zvolna přichází na český trh. Od prvního června se začne prodávat za 570 tisíc.
Hondistům se nová CR-Z moc líbí. Za pár dní prodejů je vyprodávna jen v Japonsku polovina celosvětové produkce pro tento rok. Vůz se zatím neprodává v Evropě ani v USA.
K nám novinka přijde 1.6 a ponese si základní cenovku 569 tisíc korun. Za tuto cenu dostane zákazník slušnou výbavu čítající ABS, stabilizační systém, šestici airbagů, klimatizaci a rádio s MP3. Sex-appeal a hybridní soustava, i to je v ceně.
Výbavy budou 4, S, Sport, GT a GT Top, přičemž ta nejvyšší nabídne za 659 tisíc například tempomat, xenony, prémiový audiosystém a litá kola.
Já jen připomenu, že pod kapotou je motor o objemu 1,5 litru o výkonu 124 koní, ke kterému přidává dalších 14 elektromotor.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?