Pozoruhodný výtvor na pomezí ekologie a sportovna zvolna přichází na český trh. Od prvního června se začne prodávat za 570 tisíc.
Hondistům se nová CR-Z moc líbí. Za pár dní prodejů je vyprodávna jen v Japonsku polovina celosvětové produkce pro tento rok. Vůz se zatím neprodává v Evropě ani v USA.
K nám novinka přijde 1.6 a ponese si základní cenovku 569 tisíc korun. Za tuto cenu dostane zákazník slušnou výbavu čítající ABS, stabilizační systém, šestici airbagů, klimatizaci a rádio s MP3. Sex-appeal a hybridní soustava, i to je v ceně.
Výbavy budou 4, S, Sport, GT a GT Top, přičemž ta nejvyšší nabídne za 659 tisíc například tempomat, xenony, prémiový audiosystém a litá kola.
Já jen připomenu, že pod kapotou je motor o objemu 1,5 litru o výkonu 124 koní, ke kterému přidává dalších 14 elektromotor.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.