Lexus nehodlá u svého supersportu LF-A zůstat jen u "nudné" verze určené pro běžný provoz. Očekáváme i okruhovou verzi Nürburgring.
Speciál určený pro okruhy bude vypadat přesně tak, jak bychom si ho představili. Bude tedy mít velké pevné křídlo na zádi, trochu dopracované nárazníky a prahy.
Jeho výkon bude povýšen o pár koní a to díky více průchozímu výfukovému ústrojí. Zlepší se tak přirozeně i reakce motoru na plyn.
Odpružení bude tužší a řádně stavitelné, odlehčené ráfky pneumatik obují okruhové gumy s maximální přilnavostí.
Na výběr bude ze čtyř barev, z toho jednu, oranžovou, vidíte na obrázcích. Pokračovat můžeme matně i leskle černou a zatím neznámou čtvrtou barvou.
Další informace budou, až se Lexus LF-A Nürburgring představí oficiálně.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.