Lexus nehodlá u svého supersportu LF-A zůstat jen u "nudné" verze určené pro běžný provoz. Očekáváme i okruhovou verzi Nürburgring.
Speciál určený pro okruhy bude vypadat přesně tak, jak bychom si ho představili. Bude tedy mít velké pevné křídlo na zádi, trochu dopracované nárazníky a prahy.
Jeho výkon bude povýšen o pár koní a to díky více průchozímu výfukovému ústrojí. Zlepší se tak přirozeně i reakce motoru na plyn.
Odpružení bude tužší a řádně stavitelné, odlehčené ráfky pneumatik obují okruhové gumy s maximální přilnavostí.
Na výběr bude ze čtyř barev, z toho jednu, oranžovou, vidíte na obrázcích. Pokračovat můžeme matně i leskle černou a zatím neznámou čtvrtou barvou.
Další informace budou, až se Lexus LF-A Nürburgring představí oficiálně.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?