Alfa Romeo bude podle všeho vyrábět i menší verzi svého supersportu 8C Competizione. Bude se jmenovat 4C a uvidíme ji ještě letos.
Jak velí tradice, i letos v červnu proběhne v Pebble Beach přehlídka krásy a elegance. Pro americký trh jde o jednu nejdůležitějších autoudálostí, kterou si nemůže nechat ujít Alfa, která by ráda pronikla do tohoto trhu.
Alfa Romeo 4C by měla být menší než 8C, čemuž by měla odpovídat i volba motoru. Motor by měl mít výkon 200-300 koní, které by šly dozadu, na zadní nápravu. Alfa by se tak stala konkurentem BMW Z4, Porsche Boxster, nebo třeba Mercedesu SLK.
Na rozdíl od nich by ale byla vyrobena jen ve velmi limitované edici čítající jen řádově tisíce kusů, mluví se o pěti tisících. To by mohlo ospravedlnit vyšší cenu než u konkurence. Přehlídka krásy se koná již v červnu, jsme tedy zvědavi.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?