Renault se rozhodl lehounce inovovat model Twingo, který tvoří základ nabídky tohoto francouzského výrobce. Došlo i na malé snížení spotřeby.
Ony úpravy spotřeby jsou v mnohých státech tou nejdůležitější úpravou, Renaultu se totiž podařilo stlačit ji o neznatelných pár desetinek, skoro by se chtělo říci až setinek, jenže tím docílila i nižších emisí CO2, což v mnoha státech, zvláště pak domácí Francii, znamená výrazné úlevy na daních, popřípadě dokonce i bonusy při nákupu takovéhoto vozu.
Francie nabízí bonusy od dvou set, do neskutečných pěti tisíc euro (5 - 130 tisíc korun), přičemž tyto bonusy jsou odstupňovány schodovitě. Twingo se díky mikrosnížení spotřeby dostalo do pásma s bonusem 500 euro, tedy třináct tisíc korun.
Renault trochu promíchal výbavy, je otázkou, bude-li to stejné i u nás.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?