Renault se rozhodl lehounce inovovat model Twingo, který tvoří základ nabídky tohoto francouzského výrobce. Došlo i na malé snížení spotřeby.
Ony úpravy spotřeby jsou v mnohých státech tou nejdůležitější úpravou, Renaultu se totiž podařilo stlačit ji o neznatelných pár desetinek, skoro by se chtělo říci až setinek, jenže tím docílila i nižších emisí CO2, což v mnoha státech, zvláště pak domácí Francii, znamená výrazné úlevy na daních, popřípadě dokonce i bonusy při nákupu takovéhoto vozu.
Francie nabízí bonusy od dvou set, do neskutečných pěti tisíc euro (5 - 130 tisíc korun), přičemž tyto bonusy jsou odstupňovány schodovitě. Twingo se díky mikrosnížení spotřeby dostalo do pásma s bonusem 500 euro, tedy třináct tisíc korun.
Renault trochu promíchal výbavy, je otázkou, bude-li to stejné i u nás.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?