SLS nebylo oproti sérii příliš upraveno, proč také že? Jeho 571 koní z V8 6,3 je solidní základ. Jak je známo safety car se nemůže příliš courat, protože za ním jedoucím monopostům při zpomalení chladnou brzdy a pneumatiky a jejich motory se přehřívají. To je samozřejmě nežádoucí.
Od sériového SLS se na první pohled odlišuje válečným pomalováním a nelze přehlédnout majáky využívající LED diod. Na majáku nechybí integrovaná kamera.
Interiér je dovybaven šestibodovými pásy pro Bernda Mayländera a jeho spolujezdce Peta Tibbettse. Nechybí důležitá vysílačka a interkom. Dění v závodě může posádka sledovat na dvou monitorech. V palubní desce jsou integrovány ovladače vysílačky, interkomu a signalizačního zařízení.
V pozici lékařského Medical caru zůstane osvědčený C 63 AMG Kombi.
Na závěr přidávám přehled doposud nasazených Safety carů:
od 1996 – C 36 AMG (202W)
od 1997 - CLK 55 AMG (C 208)
od 2000 – CL 55 AMG (C 215)
od 2001 – SL 55 AMG (R 230)
od 2003 – CLK 55 AMG (C 209)
od 2004 – SLK 55 AMG (R 171)
od 2006 – CLK 63 AMG (C 209)
od 2008 – SL 63 AMG (R 230)
od 2010 – SLS AMG (C 197)
Komerční sdělení