Honda by své hybridy velmi ráda ukázala i jako taxíky. Německý importér proto své Hondy představil se speciální taxiedici.
Honda má v současné době dva vozy relevantní hybridy pro taxíky. Jde o Insight a Civic Hybrid.
Tyto dva vozy se v Německou začnou prodávat vystrojené jako taxivozy, tedy vybavené taxametry, s tou správnou výbavou, odolným čalouněním a gumovými koberečky.
U hybridů hrají své pro i proti, každý taxikář určitě uvítá nízkou spotřebu, na druhou stranu problémem může být až zbytečná složitost systému a otázky ohledně životnosti zvláště baterie.
Cenová nabídka je docela zajímavá, taxíky lze pořídit za od čtyř set do pěti set tisíc korun.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?