Honda by své hybridy velmi ráda ukázala i jako taxíky. Německý importér proto své Hondy představil se speciální taxiedici.
Honda má v současné době dva vozy relevantní hybridy pro taxíky. Jde o Insight a Civic Hybrid.
Tyto dva vozy se v Německou začnou prodávat vystrojené jako taxivozy, tedy vybavené taxametry, s tou správnou výbavou, odolným čalouněním a gumovými koberečky.
U hybridů hrají své pro i proti, každý taxikář určitě uvítá nízkou spotřebu, na druhou stranu problémem může být až zbytečná složitost systému a otázky ohledně životnosti zvláště baterie.
Cenová nabídka je docela zajímavá, taxíky lze pořídit za od čtyř set do pěti set tisíc korun.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?