Honda by své hybridy velmi ráda ukázala i jako taxíky. Německý importér proto své Hondy představil se speciální taxiedici.
Honda má v současné době dva vozy relevantní hybridy pro taxíky. Jde o Insight a Civic Hybrid.
Tyto dva vozy se v Německou začnou prodávat vystrojené jako taxivozy, tedy vybavené taxametry, s tou správnou výbavou, odolným čalouněním a gumovými koberečky.
U hybridů hrají své pro i proti, každý taxikář určitě uvítá nízkou spotřebu, na druhou stranu problémem může být až zbytečná složitost systému a otázky ohledně životnosti zvláště baterie.
Cenová nabídka je docela zajímavá, taxíky lze pořídit za od čtyř set do pěti set tisíc korun.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?