Na nový elektromobil značky Peugeot iOn jsou tisíce objednávek. Dohody o nákupu těchto elektrických vozidel a rozvoje služeb podepsala v Bruselu automobilka Peugeot se společnostmi Veolia a Greenwheels, píše ve svém čtvrtečním vydání Deník.
Partneři zároveň přistoupili k evropskému projektu EVA. Toto sdružení čítá 23 evropských měst, automobilové konstruktéry, dodavatele elektrické energie v řadě zemí i výzkumné instituty.
"Již bylo přijato více než 2000 rezervací elektrického vozu Peugeot iOn, který bude na trh uveden v říjnu 2010," uvedla mluvčí Peugeotu v ČR Radka Matthey. Elektromobily by měly již za pět let tvořit až tři procenta evropského trhu s automobily.
"Tento projekt je v souladu s trendy dalšího vývoje společnosti Veolia v oblasti elektrických vozů a udržitelné mobility," uvedl generální ředitel společnosti Veolia Transport Cyrille du Peloux. Veolia je světovou jedničku v přepravě osob a služeb mobility.
Nizozemská společnost Greenwheels chce využít elektrické vozy iOn k poskytování služeb sdílení automobilů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?