Renault po delším napínání konečně představil první fotky a video očekávaného designového kupé kabrioletu (či čspíše targy) s novým názvem Wind.
Renault přišel pro novinku s dosud neznámým názvem Wind – vítr. Všeobecně se čekalo, že bude použito jméno Twingo CC, nicméně při pohledu na novinku, která se mimochodem téměř neliší od konceptu představeného před dvěma lety, je jasné, že Wind udělal od Twinga velký krok jiným směrem.
Renault Wind je dvousedadlový roadster s možností sklopit... nebo vlastě spíše překlopit střechu. Wind používá neokoukanou koncepci, při které se pevná střecha převrátí do prostoru kufru pod kryt. Díky maximální jednoduchosti této konstrukce trvá celý úkon pouhopouhých 12 sekund.
Otevřené Twingo, pardon, Wind potom není kabrioletem, ale spíše Targou.
Renault se technikou příliš nezdržoval, proto se již jen dozvíme, že délka novinky je 383 centimetrů a kufr má 270 litrů nehledě na to, je-li zavřen nebo ne.
Novinka se oficiálně ukáže na autosalonu v Ženevě, druhého března.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?