Renault po delším napínání konečně představil první fotky a video očekávaného designového kupé kabrioletu (či čspíše targy) s novým názvem Wind.
Renault přišel pro novinku s dosud neznámým názvem Wind – vítr. Všeobecně se čekalo, že bude použito jméno Twingo CC, nicméně při pohledu na novinku, která se mimochodem téměř neliší od konceptu představeného před dvěma lety, je jasné, že Wind udělal od Twinga velký krok jiným směrem.
Renault Wind je dvousedadlový roadster s možností sklopit... nebo vlastě spíše překlopit střechu. Wind používá neokoukanou koncepci, při které se pevná střecha převrátí do prostoru kufru pod kryt. Díky maximální jednoduchosti této konstrukce trvá celý úkon pouhopouhých 12 sekund.
Otevřené Twingo, pardon, Wind potom není kabrioletem, ale spíše Targou.
Renault se technikou příliš nezdržoval, proto se již jen dozvíme, že délka novinky je 383 centimetrů a kufr má 270 litrů nehledě na to, je-li zavřen nebo ne.
Novinka se oficiálně ukáže na autosalonu v Ženevě, druhého března.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.