Korejská Kia přichází pro model Venga s novým základním stupněm výbavy Fresh. Cena nošovického vozítka tak může spadnout pod 240 tisíc korun.
Výbava Fresh je dostupná pouze pro nejslabší motorizace 1.4 CRDi 55 kW a 1.4 CVVT 66 kW. Zatímco akční cena naftové verze činí baťovských 299.980 Kč, benzínová čtrnáctistovka přijde na 259.980 Kč. Pokud se navíc rozhodnete využít nabídky financování prostřednictvím KIA FINANCE BONUS, dostanete slevu dalších 20 tisíc.Za 239.980 Kč pak dostanete třeba výškově stavitelné sedadlo řidiče, elektricky ovládaná přední okna, ve dvou osách seřizovatelný volant či podélně posuvná a v poměru 60:40 sklopná zadní sedadla. Oproti o 20 tisíc korun dražší a do této chvíle základní výbavě Active musíte naopak oželet aktivní opěrky hlavy, boční a hlavové airbagy nebo stabilizační systém včetně TCS a asistenta rozjezdu do kopce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.