Mercedes-Benz zahajuje výrobu sporťáku SLS. Převážně ruční způsob výroby odpovídá exkluzivitě tohoto modelu.
Legendární Gullwing, tedy jeho „nové vydání“ se začíná rodit na montážní lince v německém Sindelfingenu. Do showroomů by měli první kousky dorazit 27.března, kdy bude zahájen prodej. V Sindelfingenu bude probíhat jen finální montáž. Hliníkové karoserie a podvozky staví pro Mercedes Magna Steyr v rakouském Grazu. Pohonné jednotky - V8 6,3, jsou vyráběny u specialisty AMG v německém Affalterbachu.Budou se zde mít co ohánět, i při ceně 4,6 milionu Kč za kus, má údajně Mercedes přehršel nabídek. Jak pravil šéf marketingu Joachim Schmidt: „Počet objednávek výrazně předčil naše očekávání.“
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?