Na autosalonu v Ženevě netrpělivě očekáváme novou generací kompaktního MPV Meriva. První snímky interiéru ledacos odhalí.
Opel Meriva je jednou z těch důležitějších novinek pro nadcházející autosalon Ženeva. Máme tu nyní i fotku interiéru, tak se na něj podívejme.
Hned zaujme nepříliš komplikovaná středová konzola, na které je ale víc tlačítek než na klávesnici. Mnohým může tento způsob vyhovat více než různé ovládací systémy, kterými plní svá auta zvláště luxusní trojka BMW, Mercedes a Audi.
Merivě se vyhnulo oblíbené šetření na "budících", takže i tohle malé auto ukazuje rychlost, otáčky, stav paliva a teplotu chladící kapaliny pěkně analogově.
V interiéru zatím nevidíme FlexSpace systém, tedy možnost sklápění zadních sedadel. Ten by měl být podle slov automobilky oproti minulé generaci jednodušší.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?