Na autosalonu v Ženevě netrpělivě očekáváme novou generací kompaktního MPV Meriva. První snímky interiéru ledacos odhalí.
Opel Meriva je jednou z těch důležitějších novinek pro nadcházející autosalon Ženeva. Máme tu nyní i fotku interiéru, tak se na něj podívejme.
Hned zaujme nepříliš komplikovaná středová konzola, na které je ale víc tlačítek než na klávesnici. Mnohým může tento způsob vyhovat více než různé ovládací systémy, kterými plní svá auta zvláště luxusní trojka BMW, Mercedes a Audi.
Merivě se vyhnulo oblíbené šetření na "budících", takže i tohle malé auto ukazuje rychlost, otáčky, stav paliva a teplotu chladící kapaliny pěkně analogově.
V interiéru zatím nevidíme FlexSpace systém, tedy možnost sklápění zadních sedadel. Ten by měl být podle slov automobilky oproti minulé generaci jednodušší.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?