Na autosalonu v Ženevě netrpělivě očekáváme novou generací kompaktního MPV Meriva. První snímky interiéru ledacos odhalí.
Opel Meriva je jednou z těch důležitějších novinek pro nadcházející autosalon Ženeva. Máme tu nyní i fotku interiéru, tak se na něj podívejme.
Hned zaujme nepříliš komplikovaná středová konzola, na které je ale víc tlačítek než na klávesnici. Mnohým může tento způsob vyhovat více než různé ovládací systémy, kterými plní svá auta zvláště luxusní trojka BMW, Mercedes a Audi.
Merivě se vyhnulo oblíbené šetření na "budících", takže i tohle malé auto ukazuje rychlost, otáčky, stav paliva a teplotu chladící kapaliny pěkně analogově.
V interiéru zatím nevidíme FlexSpace systém, tedy možnost sklápění zadních sedadel. Ten by měl být podle slov automobilky oproti minulé generaci jednodušší.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.