Na autosalonu v Ženevě netrpělivě očekáváme novou generací kompaktního MPV Meriva. První snímky interiéru ledacos odhalí.
Opel Meriva je jednou z těch důležitějších novinek pro nadcházející autosalon Ženeva. Máme tu nyní i fotku interiéru, tak se na něj podívejme.
Hned zaujme nepříliš komplikovaná středová konzola, na které je ale víc tlačítek než na klávesnici. Mnohým může tento způsob vyhovat více než různé ovládací systémy, kterými plní svá auta zvláště luxusní trojka BMW, Mercedes a Audi.
Merivě se vyhnulo oblíbené šetření na "budících", takže i tohle malé auto ukazuje rychlost, otáčky, stav paliva a teplotu chladící kapaliny pěkně analogově.
V interiéru zatím nevidíme FlexSpace systém, tedy možnost sklápění zadních sedadel. Ten by měl být podle slov automobilky oproti minulé generaci jednodušší.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?