Lexus trochu vylepšil svůj malý sedan IS. Do ostré verze IS-F poputuje samosvorný diferenciál Torsen.
Samosvorný diferenciál má za úkol zlepšit chování výkonného vozu, jehož motor, osmiválec, ze svých pěti litrů objemu dostane výkon 423 koní a točivý moment 505 Nm, především v zatáčkách.
Samosvorný diferenciál směřuje více výkonu na kolo které má lepší trakci, v zatáčce tedy vnější. Díky tomu upravený IS-F dosáhl na testovací trati o dvě sekundy lepšího výsledku.
Ke standardnímu modelu IS nyní půjde objednat i paket F-sport. Půjde v něm jednak o lepší výbavu, ale i o vyšší sportovnost. Proto s nákupem zákazník získá například sportovní pedály a opěrku nohy, menší stylistické ladění, sportovní sedadla a tvrdší odpružení, ale také třeba výkonný audiosystém, bi-xenonové adaptivní světlomety a další veskrze komfortní výbavu.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.