Na pozoruhodný koncept Cygnet začíná konečně svítat. Informací je čím dál více a je konečně jasné, jak moc exkluzivní tato novinka bude.
Vlastnictví Aston Martinu Cygnet nebude až tak snadné. Pro to, aby měl zákazník vůbec možnost si tuto novinku koupit, musí vlastnit nějaký z velkých Astonů.
Mimo to se musí vejít také do limitované série, Cygnetů totiž bude pro zajištění exkluzivity vyrobeno jen dva tisíce.
Tato předělaná Toyota iQ s dostatečně očividným odpoutáním se od Toyotího vzhledu bude stát v přepočtu asi 650 tisíc korun.
Těšit nás může snad jen to, že to zatím nevypadá, že by se novinka prodávala i v USA, takže pravděpodobnost setkání u nás by mohla být o fous vyšší.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?