Hondě se těžce nepodařilo udržet pod pokličkou nový sporťák jménem CR-Z. Již druhý únik brožury ukazuje tuto novinku v mnohem vyšší kvalitě.
Interiér ukazuje, že v Hondě po Civicu na odvahu nezanevřeli. Palubní deska je mimořádně zajímavě asymetricky dělena.
Palubní kapičce dominuje kruhový otáčkoměr s vnořeným tachometrem, překvapivě trochu stranou je ale displej navigace.
Jen připomenu, že motor má výkon 112 koní a hybridní systém, tedy elektromotor, dodá dalších 12 koníků.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?