Toyota iQ alias Aston Martin Cygnet. Úlet slavné britské automobilky s malým městským autem se pomalu blíží, máme další fotky.
Aston Martinu se Toyota iQ zalíbila natolik, že se pokusí ji přestavět na luxusní vůz. To je známo již delší dobu, nyní tu konečně máme finální výsledek, zatím jen koncept Cygnet.
Ten bude nabízen zákazníkům Astonu jako bonbónek do sbírky, popřípadě pro manželku. Pro městské jízdy bude jistě vhodnější než velké Astony.
Zatím automobilka nezveřejnila žádné technické detaily, vzhledem k pověsti sportovní značky se dá očekávat menší navýšení výkonu motoru, popřípadě poupravení podvozku.
Zatím je jasné jen to, že změn se dočká interiér, bude obložen ušlechtilými materiály, i exteriér, který dostane znaky typické pro Astony.
Nebude to ale dlouho trvat a možná mu vyroste slušná konkurence, Mini totiž vyvíjí speciální edici pro Rolls Royce.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.