Nizozemský dealer Škody informoval o tom, že v nejbližší době se pod kapotou Octavie objeví škodovácký motor 1,2 TSI Nahradí základní 1,6.
Nejmenší motor v nabídce nabídne 77 kW, tedy 105 koní a s klidem tak nahradí dosud základní atmosferickou 1,6 o téměř shodném výkonu.
Zařadí se pod motor 1,4 TSI o výkonu 123 koní, bude však úspornější. Zatímco přeplňovaná jednačtyřka spálí každých 100 kilometrů průměrně 6,3 litru, u menšího motoru tato hodnota klesne na 5,7 litru. Oproti současné 1,6 se spotřeba sníží o 1,7 litru a to už se pozná.
Mimo to bude dostupná i s předovkou DSG.
První vozy by se měly objevit v Holandsku v únoru příštího roku.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?