Lexus se rozhodl neprodávat svůj supersport LF-A, ale nabízet ho pouze na leasing. Chce tak omezit spekulace, které podobné akce provázejí.
Když přijde na trh nějaký nový a očekávaný supersport vyráběný jen v minimálních sériích, téměř ihned jsou plné aukční a prodejní síně těchto vozů, které si majitelé koupili na spekulaci. I dnes je internet plný Ferrari Enzo, Bugatti Veyronů, Lamborghini Reventon a dalších exotik. Vzhledem k tomu, že poptávka po takovýchto vozech, které mohou koupit jen pověření zákazníci, je vyšší než nabídka, cena na volném trhu je většinou vyšší.
Lexus, který nemá v plánu vyrobit více než pár set modelů LF-A se pokusí spekulacím zabránit. Nové vozy nebude přímo prodávat, ale nabídne je na dvouletý leasing.
Po uplynutí dvouleté lhůty bude možné vůz od leasignové společnosti odkoupit za zbytkovou cenu. Ostatně cena ještě nebyla zveřejněna.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?