Lexus se rozhodl neprodávat svůj supersport LF-A, ale nabízet ho pouze na leasing. Chce tak omezit spekulace, které podobné akce provázejí.
Když přijde na trh nějaký nový a očekávaný supersport vyráběný jen v minimálních sériích, téměř ihned jsou plné aukční a prodejní síně těchto vozů, které si majitelé koupili na spekulaci. I dnes je internet plný Ferrari Enzo, Bugatti Veyronů, Lamborghini Reventon a dalších exotik. Vzhledem k tomu, že poptávka po takovýchto vozech, které mohou koupit jen pověření zákazníci, je vyšší než nabídka, cena na volném trhu je většinou vyšší.
Lexus, který nemá v plánu vyrobit více než pár set modelů LF-A se pokusí spekulacím zabránit. Nové vozy nebude přímo prodávat, ale nabídne je na dvouletý leasing.
Po uplynutí dvouleté lhůty bude možné vůz od leasignové společnosti odkoupit za zbytkovou cenu. Ostatně cena ještě nebyla zveřejněna.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.