 
            Lexus se rozhodl neprodávat svůj supersport LF-A, ale nabízet ho pouze na leasing. Chce tak omezit spekulace, které podobné akce provázejí.
Když přijde na trh nějaký nový a očekávaný supersport vyráběný jen v minimálních sériích, téměř ihned jsou plné aukční a prodejní síně těchto vozů, které si majitelé koupili na spekulaci. I dnes je internet plný Ferrari Enzo, Bugatti Veyronů, Lamborghini Reventon a dalších exotik. Vzhledem k tomu, že poptávka po takovýchto vozech, které mohou koupit jen pověření zákazníci, je vyšší než nabídka, cena na volném trhu je většinou vyšší.
Lexus, který nemá v plánu vyrobit více než pár set modelů LF-A se pokusí spekulacím zabránit. Nové vozy nebude přímo prodávat, ale nabídne je na dvouletý leasing.
Po uplynutí dvouleté lhůty bude možné vůz od leasignové společnosti odkoupit za zbytkovou cenu. Ostatně cena ještě nebyla zveřejněna.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?