Lexus se rozhodl neprodávat svůj supersport LF-A, ale nabízet ho pouze na leasing. Chce tak omezit spekulace, které podobné akce provázejí.
Když přijde na trh nějaký nový a očekávaný supersport vyráběný jen v minimálních sériích, téměř ihned jsou plné aukční a prodejní síně těchto vozů, které si majitelé koupili na spekulaci. I dnes je internet plný Ferrari Enzo, Bugatti Veyronů, Lamborghini Reventon a dalších exotik. Vzhledem k tomu, že poptávka po takovýchto vozech, které mohou koupit jen pověření zákazníci, je vyšší než nabídka, cena na volném trhu je většinou vyšší.
Lexus, který nemá v plánu vyrobit více než pár set modelů LF-A se pokusí spekulacím zabránit. Nové vozy nebude přímo prodávat, ale nabídne je na dvouletý leasing.
Po uplynutí dvouleté lhůty bude možné vůz od leasignové společnosti odkoupit za zbytkovou cenu. Ostatně cena ještě nebyla zveřejněna.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?