Cadillac dnes konečně představil kupé odvozené od sedanu CTS. Nejmenší z rodiny CTS bude hrát na sportovní notu.
Cadillac představil své kupé CTS již v roce 2008 jako koncept, do prodejů ale tato novinka půjde v roce 2010 jako vůz pro modelový rok 2011.
Technologicky i designově vychází ze sedanu CTS, což samozřejmě není žádné překvapení. Oproti němu je sportovněji naladěn, jak se na kupé sluší a patří.
Zatím jediný agregát bude mít objem 3,6 litru a výkon 304 koní. jeho výkon je směřován na zadní kola, v případě potřeby je možné si připlatit a poslat výkon navíc i na přední nápravu. Převodovka má šest stupňů a může být manuální i automatická.
Světu se novinka poprvé ukáže v poněkud vzdáleném Los Angeles a do prodejen se poté dostane do půl roku. Zda i v Evropě, nevíme.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?