Hybridní Mercedes ML nebude v USA prodáván přímo, ale jen jako leasing. Půl roku po představení se tak dostává do prodeje.
Pohonné ústrojí bylo vyvinuto ve spolupráci BMW a Mercedesu. Pohon obstarává kromě jednoho šestiválce o objemu 3,5 litru i dvojice elektromotorů. První motor slouží k čistě elektrickému provozu, jeho výkon je 82 koní, druhý motor je určen pro výpomoc benzínovému motoru, jeho výkon je mírně vyšší, 84 koní.
Průměrná spotřeba je 10,7 litru, ovšem podle jiných standardů než těch evropských, takže jde o nesrovnatelné číslo.
Tuto novinku je možné koupit jedině formou leasingu a to na dobu trvání 36 nebo 60 měsíců.
Při první možnosti se zákazník zaváže splácet 659 dolarů měsíčně, delší rozložení splátek sníží cenu na 549 dolarů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?