Alfa Romeo již představila menší model MiTo, který nahradí Alfu 147 zespodu. Teď představujeme náhradu shora - model Milano.
Automobilka zatím nezveřejnila žádnou fotografii, zato ale máme baterii informací, takže pojďme na to.
Alfa Romeo Milano bude od úplného počátku v prodeji se šesticí motorů, přičemž všechny budou přeplňované a poměr benzínů a dieselů bude vyrovnaný.
Základem bude 1,4 Turbo o výkonu 120 koní se spotřebou 6,1 litru na 100 kilometrů. Ještě o čtyři desetinky nižší spotřebu bude mít stosedmdesátikoňový 1,4 MultiAir Turbo. Vrcholem bude 1,8 o výkonu 233 koní. I zde je přeplňování samozřejmostí.
Diesely budou mít objem 1,6 a dva litry. Menší motor bude mít výkon 105 koní a spotřeba se jen o tři desetinky přehoupne přes 4 litry, silnější motory budou dvoulitry o výkonu 140 a 170 koní, se spotřebou 4,7, resp. 4,8 litru na 100 kilometrů.
Samozřejmostí bude příplatkový diferenciál Q2, přepínač DNA a další vychytávky pro sportovní jízdu.
Představení je naplánováno na březen roku 2010.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?