Co se bude vyrábět v továrně, kterou zanedlouho opustí Hummery? Už to víme, budou zde vyráběny taxíky.
Zatímco u nás jezdí téměř výhradně vozy, které jsou pro taxík upraveny snad jen tím, že jsou zabudovány taxametr, vysílačka a pokladnička, jinde je tomu jinak.
Kromě Londýna a dalších britských měst, kde jezdí proslulé černé taxíky, tomu je i v některých amerických městech. Právě tam míří i tato novinka.
V továrně společnosti AM General, kde se vyráběly Hummery, budou nyní vznikat první vozy taxislužby určené pro vozíčkáře.
Prostorná kabina dokáže pojmout šestici cestujících na dvou proti sobě orientovaných lavicích. Sedadla natočená proti směru jízdy jsou sklopná a v okamžiku potřeby mohou na uvolněné místo najet až dva vozíčkáři.
Rampa pro jejich vjezd je ukryta pod podlahou tohoto vozu.
Pod podlahou kufru je ukryta zásoba stlačeného zemního plynu, který stačí na 250 kilometrů provozu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.