Co se bude vyrábět v továrně, kterou zanedlouho opustí Hummery? Už to víme, budou zde vyráběny taxíky.
Zatímco u nás jezdí téměř výhradně vozy, které jsou pro taxík upraveny snad jen tím, že jsou zabudovány taxametr, vysílačka a pokladnička, jinde je tomu jinak.
Kromě Londýna a dalších britských měst, kde jezdí proslulé černé taxíky, tomu je i v některých amerických městech. Právě tam míří i tato novinka.
V továrně společnosti AM General, kde se vyráběly Hummery, budou nyní vznikat první vozy taxislužby určené pro vozíčkáře.
Prostorná kabina dokáže pojmout šestici cestujících na dvou proti sobě orientovaných lavicích. Sedadla natočená proti směru jízdy jsou sklopná a v okamžiku potřeby mohou na uvolněné místo najet až dva vozíčkáři.
Rampa pro jejich vjezd je ukryta pod podlahou tohoto vozu.
Pod podlahou kufru je ukryta zásoba stlačeného zemního plynu, který stačí na 250 kilometrů provozu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?