Poté co se slavná karosárna Bertone dostala do velkých potíží, bude již tento týden pravděpodobně pod pevnou rukou Fiatu.
Fiat si akvizicí Bertone alespoň trochu spraví náladu po neuskutečněné koupi podílu v Opelu, po kterém pravděpodobně velmi toužil.
Fiat před pár měsíci vyhrál dražbu a napůl zkrachovalou karosárnu může koupit. Do firmy chce během příštích tří let investovat 150 milionů eur, tedy tři a řti čtvrtě miliard korun.
Bertone pravděpodobně využije spojenectví Fiatu s Chryslerem a stane se jakousi základnou pro útok na evropské trhy. V jeho dílnách by se mohl vyrábět například nástupce Chrysleru 300C určený pro Evropu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?