Mitsubishi bude mít se svojí technologií i-MiEV na autosalonu v Tokiu opravdu velkou premiéru. Krom toho, že zde uvidíme sériové kusy tohoto ekologického vozu, uvidíme i koncept užitkového i-MiEVu.
Kromě zmíněného sériového i-MiEVu bude v Tokiu k vidění hned dvojice konceptů. Právě Cargo je jedním z nich.
Elektromobil velmi krátkých rozměrů, jen 3,4 metru, je určen pro městský provoz, uplatnění by mohl najít například u řemeslníků a podobných, kteří nevozí příliš mnoho nákladu a nevadí jim jen dvoumístné uspořádání interiéru.
Také by neměli denně najet více než 160 kilometrů, protože právě to dokáže i-MiEV Cargo najet na jediné nabití.
Výkon 64 koní je pro město dostatečný, podobně jako točivý moment 180 Nm.
Je pravděpodobné, že se Mitsubishi podaří z potenciálu své technologie dostat maximum. Koncept Cargo vypadá velmi zrale a osobně bych tipoval, že na jednom z blízkých autosalonů uvidíme i jeho sériový obraz.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?