Mitsubishi bude mít se svojí technologií i-MiEV na autosalonu v Tokiu opravdu velkou premiéru. Krom toho, že zde uvidíme sériové kusy tohoto ekologického vozu, uvidíme i koncept užitkového i-MiEVu.
Kromě zmíněného sériového i-MiEVu bude v Tokiu k vidění hned dvojice konceptů. Právě Cargo je jedním z nich.
Elektromobil velmi krátkých rozměrů, jen 3,4 metru, je určen pro městský provoz, uplatnění by mohl najít například u řemeslníků a podobných, kteří nevozí příliš mnoho nákladu a nevadí jim jen dvoumístné uspořádání interiéru.
Také by neměli denně najet více než 160 kilometrů, protože právě to dokáže i-MiEV Cargo najet na jediné nabití.
Výkon 64 koní je pro město dostatečný, podobně jako točivý moment 180 Nm.
Je pravděpodobné, že se Mitsubishi podaří z potenciálu své technologie dostat maximum. Koncept Cargo vypadá velmi zrale a osobně bych tipoval, že na jednom z blízkých autosalonů uvidíme i jeho sériový obraz.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.