Hyundai se chce stále více prezentovat i jako luxusní značka. I to stojí za jeho rozhodnutím nabízet alespoň na některých trzích prodlouženou verzi své limuzíny Equus.
Prodeje začnou na trhu domácím, v Koreji. Zda se rozšíří i dále, především do USA, zatím nevíme. Jisté ale je to, že v této limuzíně bude jezdit i Korejský prezident.
Prodloužený Equus bude nabízen s dvojicí motorů, slabším šestiválcem 3,8 Lambda, ale především se silnějším osmiválcem 5,0, kterému automobilka říká Tau.
Ten dosáhne na výkon 400 koní, což je pro takovýto vůz jistě dostatečně důstojné.
Spolu s prodloužením se do výbavy dostane několik dalších položek tak, aby si osoba na zadním sedadle mohla ještě více hovět. Mezi nimi bude například opěrka nohou, masážní funkce zadních sedadel a jejich možnosti seřizování do relaxačních poloh.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.