Volkswagen Golf se poměrně brzy chystá do své sedmé generace. Ačkoliv ta šestá je na trhu jen chvíli, nebude mít zrovna dlouhého trvání.
Volkswagen pustil do světa video, které popisuje práci na novém konceptu superúsporného vozu L1. Jen si nikdo nevšiml, že opodál se pracuje i na novém Golfu sedmé generace.
Na videu, které je níže, v čase 4:35 vzadu v pozadí stojí rozpracovaný nový Golf. I nepříliš kvalitní obrázek ukazuje, že budoucí model nižší střední třídy bude mít ostřeji řezanou příď než dosud.
O tom, že současný Golf šesté generace nebude mít příliš dlouhého trvání, se mluvilo už v době jeho představení. Jde totiž v podstatě jen o velký facelift páté generace tohoto modelu.
Já jen na závěr poznamenám, že cesta z designového studia na trh většinou trvá kolem dvou až tří let, v závislosti na tom, jak náročný vývoj nových technologií v automobilce plánují.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.