Honda ukázala osobní dopravní prostředek budoucnosti. Tedy alespoň té budoucnosti, jakou si firma představuje.
Je budoucnost taková, že se na nohy už vůbec nepostavíme a budeme jen jezdit a jezdit? Pokud ano, Honda U3-X je
Malé pojízdné sedátko vlastně rozvádí k dokonalosti princip, se kterým již delší dobu slaví úspěch Segway.
Díky pokročilým gyroskopům je z vozítka takřka nemožné spadnout.
Princip je v podstatě geniálně jednoduchý, náklonem dopředu se vozítko rozjede dopředu. Pokročilá elektronika pohybem dopředu ve skutečnosti vyrovnává náklon. Stejný princip je využíván do všech směrů.
Vozítko dokáže jezdit rychlostí svižné chůze, tedy něco přes pět kilometrů v hodině. Napájení obstarává Li-Ion baterie a dokáže elektromotory živit přibližně hodinu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?