Honda ukázala osobní dopravní prostředek budoucnosti. Tedy alespoň té budoucnosti, jakou si firma představuje.
Je budoucnost taková, že se na nohy už vůbec nepostavíme a budeme jen jezdit a jezdit? Pokud ano, Honda U3-X je
Malé pojízdné sedátko vlastně rozvádí k dokonalosti princip, se kterým již delší dobu slaví úspěch Segway.
Díky pokročilým gyroskopům je z vozítka takřka nemožné spadnout.
Princip je v podstatě geniálně jednoduchý, náklonem dopředu se vozítko rozjede dopředu. Pokročilá elektronika pohybem dopředu ve skutečnosti vyrovnává náklon. Stejný princip je využíván do všech směrů.
Vozítko dokáže jezdit rychlostí svižné chůze, tedy něco přes pět kilometrů v hodině. Napájení obstarává Li-Ion baterie a dokáže elektromotory živit přibližně hodinu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.