I přes koupi Hummeru čínským investorem zůstane hlavní část firmy tam, kde vznikla - v Americe.
I poté, co Hummer koupila čínská společnost Tengzhong, podle agentury Reuters zůstane centrála společnosti v USA.
Pro krizí zmítanou zemi je to dobrá zpráva, znamená totiž zachránění alespoň několika pracovních pozic v jinak velmi špatně si vedoucím sektoru SUV.
Podle již zmíněné agentury má firma v úmyslu investovat devět a půl milionu dolarů do nového sídla společnosti a to v Michiganu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?