Mercedes provede menší změny ve svém výrobním programu CLC, tedy nejmenšího kupé odvozeného od třídy C.
Mercedes CLC se podle německého tisku přesune z továrny v Brazílii do německé továrny Bremen, kde i dnes probíhá část výroby tohoto vozu. Vzniknou zde nová pracovní místa.
Továrna v Brazílii ale zkrátka nepřijde. Přinejmenším kvůli tomu, že brazilská vláda dala německému investorovi na stavbu investiční pobídku, kterou by Mercedes musel jinak vrátit. Co se zde bude dál vyrábět, zatím nevíme, nicméně výrobu je zde pod hrozbou sankcí nutné udržet alespoň do roku 2016.
Mimo to si model CLC obdude menší facelift, podobně jako větší bratříček, sedan. Změna, která přijde na jaře 2011 ale pravděpodobně nebude příliš viditelná.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?