Mercedes provede menší změny ve svém výrobním programu CLC, tedy nejmenšího kupé odvozeného od třídy C.
Mercedes CLC se podle německého tisku přesune z továrny v Brazílii do německé továrny Bremen, kde i dnes probíhá část výroby tohoto vozu. Vzniknou zde nová pracovní místa.
Továrna v Brazílii ale zkrátka nepřijde. Přinejmenším kvůli tomu, že brazilská vláda dala německému investorovi na stavbu investiční pobídku, kterou by Mercedes musel jinak vrátit. Co se zde bude dál vyrábět, zatím nevíme, nicméně výrobu je zde pod hrozbou sankcí nutné udržet alespoň do roku 2016.
Mimo to si model CLC obdude menší facelift, podobně jako větší bratříček, sedan. Změna, která přijde na jaře 2011 ale pravděpodobně nebude příliš viditelná.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?